STAR-STRUCK

Inte bara det att man fick se en massa artister och band live på Putte, en del stötter man ihop med, på eller utanför området.  Minns ni förra året med min man Timo?

Först i år var det Movits lead-sångare Johan, som vi kände igen han bakifrån på grund av mössan.

Teresa: Movits!
Kajsa: Ja, vi måste ta en bild!
Teresa: Movits, kan vi ta en bild?
Movits-Johan (på norrländska): Självklart!
Erika: Jag vill också vara med!


Efteråt:
Teresa: Vi borde sjunga en av deras låtar...
Kajsa: Jag kommer inte på någon nu... hjärnsläpp!
Alla: Vart jag mej i världen vänder, står jag här med tomma händer... (svenska björnstammen men hey what the hell!)

Efter festivalens slut skulle vi (jag och min vapendragare kinesen Cheh) gå ner till Gastro för att möta upp Ebo, han skulle nämligen sluta då och köra oss hem. Vem möter vi inte då, lite nedanför gamla Wickan, jo, är det inte Mr Tensta så säg?

Kinesen och Blondinen blev ännu gladare när han ville ta sällis med oss ner till 'hotellet'. Så där gick vi tre, mitt i natten, och dissade Håkan, fjäskade för Adam (för hans koncert var ju minsann den bästa tyckte Teresa, kanske att Far East vart lite bättre, men det var på håret...), snackade veg-mat och Putte i Parken.

Bara så att ni vet, så har vi bestämt att ses nästa år. Och då vill vi ha en spelning i Dalen! It's a date (and a new future husband!)

Kommentarer
Postat av: Jerry

Haha! Du är fan största kändisjägaren jag känner! :) men jag gillart ;)

2011-07-11 @ 23:13:31
Postat av: Kajsicken

haha, what can I say?! Men den här gången var vi inte stalkers som med Timo, vi bara stötte ihop med dem... typ! Sen måste ju sådana ögonblick förgyllas med foto, annars gills det inte!

2011-07-13 @ 22:42:15
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0