DÅLIG AKTIVITET

Jag skyller på att jag har varit busy, och nu är jag trött och orkar inte uppdatera. För tillfället händer det mycket i Barca. Jess och Bex var här i helgen som var och vi hade jordens bästa helg. Jag skojar inte när det banne mej är en top 10 alltime favorithelg. Bilder finns redan på FB, men jag kommer posta en del här också. Vid tillfälle när jag fått tillbaka orken.

Mitt redan uppbokade schema har fyllts ute en aning:

22-24 JULY - Jess och Bex kommer på besök för party och sol. COME BACK CHICAS!

27 JULY - Bon Jovi concert i Barcelona. Liten surprise, en nice one.

28 JULY–1 AUG – Linnea & Oyvind kommer och halsar pa.

Ingen ledig helg anymore.

5-7 AUG - IBIZA, med Jess och 5 andra ladies.

12-15 AUG - Karlskoga, med flyg till Karlstad (woop!?). Vi har namligen bank holiday pa mandagen den 15:e och varfor inte passa pa med en langhelg i mitt lovely Sverige, som jag saknar sa.

24-28 AUG - Familjen pa besok i Barca, med farmors 80-arsfirande som hojdpunkt.
NÅN GÅNG I BÖRJAN PÅ SEP - Evelina och Sanna pays me a visit



BY THE WAY, I need company för Bon Jovi tonight. De jag har frågat är tveksamma att gå, så om någon känner sig manad let me know urgently!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0