2010 VAR ÅRET DÅ...

... jag blev supervisor
... Kristin flyttade tillbaka till London
... jag, tillsammans med jobbet reste till Barcelona
... jag åkte skidor för första gången på 7 år
... jag kollade på OS på BBC
... jag tänkte mycket
... jag röntgade och ultraljudade foten utan någon som helst nytta
... jag var i Åre för första gången
... Erik brände pannan på elementet
... Anders somnade med kläderna på och äggmackor vid sidan av sängen
... jag blev ihop med en göteborgare
... jag breakade upp med en göteborgare
... jag åkte på Skandinavienturne
... jag var med på Linnea's möhippa i Olso
... Linnea gifte sig med Öyvind i Åtorp
... jag hejade på Fulham
... jag gjorde högskoleprovet i svenska skolan
... Viktoria flyttade in
... jag träffade Timo Räisänen
... jag såg en massa musikaler som jag faktiskt inte sett innan
... jag och Erik gick på Jimmy Carr
... vi flyttade från Wandsworth till Hammersmith
... jag besökte Helsingfors och Finland för allra första gången
... jag trotsade regnet och gick på PIP
... jag började hata NHS
... jag såg lejon, elefanter, zebror och andra afrikanska djur på savannen
... jag tog årets första dopp - i indiska oceanen
... jag träffade Olly Murs
... jag tränade som en tok
... jag jobbade en massa extra på grund av vulkan-askan
... vi fick en massa finbesök från hemifrån
... jag reste runt i Skottland
... jag körde felstyrd bil för första gången
... jag testade indoor skiing
... Kårbåle blev Sveriges mitt
... jag blev fast i fotbolls-VM och kärade ner mej i alla fotbollspelare
... jag gick utklädd som Catwoman på Londons gator
... jag fest-snusade lite
... jag fick en kurs i pole-dancing
... jag tog en herrans massa kort
... jag inte röstade i valet
... jag köpte flighter i massor
... jag besökte Giorgan i Milano
... jag träffade upp med pappa & co i Bergamo
... jag började få cravings för gröt
... jag började få cravings för ägg
... jag stressade ut mej själv
... Erik stressade ut sig själv
... vi firade julfest i Dublin med jobbet
... jag övade italienska
... jag såg Spamalot på svenska
... jag fyllde 24
... jag lyssnade sjukt mycket på P3 på webben
... jag snyftade till Kronprinsessans bröllop på SVT Play
... jag hälsade på Kristin dagligen på sjukan
... jag var i Oslo igen and igen
... jag blev vegetarian
... jag hängde i Paris en helg och hamnade mitt i Tour de France
... jag gick vart jag än skulle
... jag knaprade malariapiller
... jag lekte i snön och gillade minus 24
... jag höll på att inte komma hem på jul
... jag lärde känna en radda nya bekantskaper
... jag bestämde mej att flytta från London till Barcelona
... jag fick cred
... jag ville adoptera afrikanska barn
... jag letade sköldpaddor i vårt outdoor space
... jag lagade äppelmos
... vi firade Erik med skandi-tema
... jag fick mer ansvar och jobbade mycket
... jag kom hem sent och började tidigt (partajande)
... jag eldade i Lyby
... jag missade alla nyårsfyrverkerier

Ja, det var ganska mycket det, lägger säkert till saker senare - allt eftersom jag kommer på!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

... Kårbåle blev Sveriges mitt

INte Kalbole da?

2011-01-05 @ 02:43:06
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: din gamle far

Hej gumman. Ett år går fort men det hinns med mycket. Have nice

2011-01-05 @ 10:09:18
Postat av: Mammie

Du har vinter-picknickat i bilen minst två gånger. Du har varit på husvisningar, både här och där.

Du har gjort fransk manikyr.

Du har upptäckt nöjet i matlagning (ibland iaf).

Det finns nog en hel del till att lägga till listan........

2011-01-05 @ 20:01:52
Postat av: Mammie

Jag skrev en kommentar här förut, men den finns inte med. Strul?

2011-01-05 @ 20:37:17
Postat av: lala

du hinner med så sjukt myckt! jag tror inte jag har gjort något? herregud. detta året blir det ändring. i allafall i antal resor. vi ska till dänmärk ihop. punkt slut.

2011-01-18 @ 00:21:41
URL: http://wherestarsaremade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0