MY 3 MOST COMMON OUTFITS

One is for the gym, one is for home and one is for work? Guess which one is which?



Och gissa vilken outfit jag föredrar? Eller det behövs inte gissas, jag säger det:

Jag bara älskar min Onepiece, har inte vågat köpa en sån tidigare, och nu behövde jag inte det då min kära mor och far hade med sig den nu när de var här i helgen. Den har endast varit i min ägo i 5 dagar men ändå, redan nu, kan jag säga att det kommer bli ett favoritplagg. Mitt favvo nånsin, ja, nästan i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Mammie

Du är lika snygg i vad du än tar på, men jag kan ju förstå att somligt är mer praktiskt, somligt är högre mysfaktor på. Härligt att du gillar overallen.

2011-12-07 @ 19:39:28
Postat av: Lissa

Jag är väldigt tveksam till den här onepiece trenden men den va skitsnygg på dig!!!:)

2011-12-14 @ 01:21:13
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0