CHRISTMAS LUNCH DELUXE


Jag och Maria ovan, jag Jaume och Ash below.





Kajsa, Ash, Peyman, Marc, Sara och Maria.



Min chef Marc bjöd oss på Barcelonakontoret på jullunch förra veckan när vi var i London. Vi hade blivit tillsagda att vi skulle få smaka på hans hemlagade Irish stew och var väl lagom peppade att åka till honom på just jullunch.

När Maria och jag kom med taxin (de andra var redan där), öppnades dörren till 44 Cornwall grove, av en servitör (?!) i vita skjorta, svarta byxor, slips och vita handskar.

Det visade sig att Marc hade hyrt en Michelin-star kock som höll igång i köket med att förbereda maten. Peyman, servitören, serverade oss med champagne, vin och cosmopolitans under tiden vi väntade på maten. 4-rätters middag med 3 olika varmrätter (en veg (till mej), en utan kött (till Jaume), och en med kött (till resten)). Bilderna ovan illustrerar de olika maträtterna. Jättegoda.

En fantastisk jullunch som vi alltid kommer att minnas och spenderades med trevliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0