LONDON CALLING, among other things

Idag fick jag reda på att de behöver mej i London. Helst hela månaden. Det gick ju förstås inte eftersom jag har så mycket inbokat här, så efter mycket om och men blev det sista veckan/första veckan i augusti/september. Jag ser fram emot det, nästan lika mycket som Ibiza, this weekend.

22-24 JULY
- Jess och Bex kommer på besök för party och sol.

27 JULY
- Bon Jovi concert i Barcelona. Liten surprise, en nice one.

28 JULY–1 AUG
– Linnea & Oyvind kommer och halsar pa.

5-7 AUG
- IBIZA, flight leaving BCN 20h30 ikväll.

12-15 AUG
- Karlskoga. Home sweet home.

24-28 AUG
- Familjen pa besök i Barca, med farmors 80-årsfirande som höjdpunkt.

28 AUG - 2 SEP
- Work in London, söndag till lördag, för att covra upp och hjälpa till lite.

4-13 SEP
- Evelina och Sanna pays me a visit.

Eventuell semestervecka i September

23-26 OCT
- Carro på besök i Barca.

28 OCT - 1 NOV
- OSLO på Rihanna-koncert med Linnea och co..

3 NOV - onwards for like a week
- LONDON för WTM, GEM, Galamiddag, och jobb.

18-20 NOV - Kristins & Jennys combined 25-arskalas, som most likely will be held in Amsterdam, to be confirmed.

Ja, det var val det, for the time being i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas du har det fab på ibiza :)

försök sälja in björnstammen!



obs - jag kommer faktiskt redan 22e okt :) haha!

2011-08-06 @ 17:15:00
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0