AFTERWORK

Det är svårare att fixa en afterwork för oss 4 personer i Barcelona än det är för 25 personer i London. Jag har nu jobbat i Spanien i lite drygt 3 månader och vi hade vår första afterwork i torsdags. Men som alltid, bättre sent än aldrig, va?

Vi började nere i Port Vell, med ett glas vitt och njöt av kvällsolen.

För att gå vidare till vår Irish 2 for 1 pub, som oturligt nog var stängd!

Fast det stoppade ju inte oss, onwards till HRC vid Placa Catalunya för cocteles.

Quim, Maria och Sara - mina BCN-kollegor

Jag tappade min pina colada på golvet så hela foten och golvet blev nersölat, därav minen.

...men vad gjorde väl det när Carlos the waiter gave oss en ny, plus en strawberry daiquiri plus ett official hard rock cafe glas.


Behöver jag säga att fredagen på jobbet var lite seg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0