A woman's got to do what a woman's got to do

Klart att jag blev kissnödig under turen på förmiddagen. Vi var mitt på stäppen, jag försökte hålla mej ett tag men alla vet ju att det kommer till en viss gräns sen går det inte längre, då börjar det göra ont. I och med att det skumpade så i jeepen så var det olidligt.

Vi hade precis sett de elva lejonen när jag frågade chaffisen om jag fick gå ur bilen och kissa bakom en buske, sten eller vad som helst. Svaret jag fick: 'Oh, can you hold? This is a dangerous area!'.

Så det var bara att vänta, tills vi kom till en relativ säker plats, ett vägskäl. Pucko-brittiskan sa: 'Men, ska du kissa här, what if another van comes and sees you?'. Mitt svar: 'I'd rather have another jeep coming than an elephant'.

Sen kissade jag, på stäppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0