It's all about the BOYS...

in this X-factor finals. Hejar utan tvekan på Dannii's boys team, och speciellt på Nicolo (yes, he is Italian!) och Matt. Och Simon Cowell's gayduo Diva Fever.

Nicolo Festa - sa charmigt arrogant...



Diva Fever in action - entertaining




Detta skrev jag igar kvall efter liveshowen, Nicolo in my heart men vad hander? Jo, idioterna som rostar in th UK kan inte spot the talent and potentail, Nicolo forst ut!

WHAT?! Min future husband, well, maybe not, he might be gay, men still so cute! Remember where you saw him, he will be a star.

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

ÅH, vad jag hade velat ha kvar Nicolo kvar i tävlingen. Suck! Han var verkligen grym och jag älskar hans kläder. Grym känsla för stil har han!!

2010-10-20 @ 03:33:14
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0