TO DO

Jag ligger i sängen fortfarande, som sagt - det har vart en hård vecka, och idag är första dagen jag kan andas ut och verkligen vila.

Dagens TO DO:

- Ska se till att äta ett riktigt mål mat (har inte hänt på en vecka minst) - har säkert gått ner flera kilo denna veckan.
- Hänga en massa tvätta eftersom det tunnats ut rejält i min garderob efter alla klädbyten.
- Städa mitt rum på allt jag bara dumpat av.
- Byta acetonlakanen (har inte orkat göra det än)
- Gå och handla (kylskåp = tomt)
- Dricka kines-te som jag fuskat med, och nu är jag förkyld så jag måste nog få i mej några av dem.

Men först ska jag lyssna klart på Tracks och käka lite frukostgröt.

Later.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Maten och vilan är viktigast. Tvätten kan nog klara sig. Du har ju en stor garderob, eller rättare sagt flera garderobsskåp, fulla med kläder. Kinesordinationerna ska du ta på allvar. De tror jag är bra. Tracks är också ren rekreation, så lyssna på det i godan ro. I morgon är det diggilistan och i kväll Så mycket bättre. Med Lill-Babs som värdinna. Kul! Ett riktigt höjdarprogram.

2010-11-13 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0