Starstruck

Minns ni Olly Murs, som jag tjatade en massa om när X-factor höll igång i julas? Han som skulle vinna Xfactor och bli min future man? Nu vann han ju inte, utan kom två och kind of försvann lite.

Trodde vi, ha, så fel man kan ha. Gissa vem vi 'bumpade' into igår på vår lyxmiddag, efteråt på klubben? Jo, Olly såklart!





Samma leende på alla pics, men vad gör väl det? I'm melting! Melanie och jag som följde Xfactor som besatta var också lätt besatta igår, eller ja inatt... vi kanske var lite för på, men men nu har vi ju träffat Olly in real life OCH han kommer ihåg oss, tror jag. Han stannade i alla fall vid mej och sa: Hey, you took a picture of me earlier, I remember you.

Ha!

Ha!

Ha!

I'm on my way to be famous!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Ja, det smäller väl lite högre än att fika bredvid Robinson-Robban i Götene.....(det har vi gjort idag).

Vem skulle inte komma ihåg dig? En så´n 10-poängare med de längsta spirorna i stada. Själv går jag ju på knäna numera eftersom du fått en del av mina....haha

2010-05-15 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0