Killing time

Sitter på Arlanda, ytterligare en flygplats denna veckan. Ytterligare en killing time period.

Jag vet inte vad jag gör men jag är alltid för tidig. Det är väl i och för sig rätt bra att alltid vara i tid men det är banne mej inte kul att vänta. Speciellt inte själv.

Jag var tidig till Heathrow i måndags, tidig till Karup för vår flight till Köpenhamn, hade en massa tid på Kastrup innan min flight till Helsingfors och en herrans massa tid i Helsinki igår innan jag kom till Stockholm.

Och nu, nu är jag tidig igen. Min flight går inte förrän om en timme och 40 minuter, inte så farligt tänker du. Jo, när man redan checkat in och gått igenom säkerhetskontrollen och redan hunnit med att fika och handla i tax freen. There is not much more to do.

Jaja, jag får väl leva med att jag är en vänte-person.

Anyhow, mina möten denna veckan har gått alldeles utmärkt och jag är jättenöjd och glad över att jag fått åka på denna trippen. Nu blir det att skriva en sales rapport för att avrunda det hela. Och jag har inga excuses för time har jag ju, det är det enda jag har riktigt gott om.

So long, så länge!


Kommentarer
Postat av: Marlén

Haha...du får ge filmen en ny chans! :)

Du måste se hela filmen ju :)

Hoppas allt är bra med dej!



2010-05-06 @ 18:07:35
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Mammie

Tid är en bristvara i dagens läge. Ta vara på den. Det kan du behöva som är så busy.

2010-05-06 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0