I'M BURNT




Jag är bränd, pink like a shrimp. Efter en söndag ute i solen, med strålade sol och nästan 30 (!?) grader blev jag lite burnt... nu har jag en så  kallad bonnbränna, men hey, vad gör väl det, jag har i alla fall fått färg, det är mer än vad Anders har, ha!

Hela helgen har bjudit på fantastiskt väder, jag köpte mej ett par nya inlines och åkte omkring i Hyde Park på söndagen. Tog en paus på en parkbänk och hittade en trevlig amerikan som jag satt och spelade backgammon med medans jag sakta rostades i solskenet... Det var en alldeles utmärkt söndag, och det bästa av allt är att idag, måndag har det varit likadant, linne och kjol till jobbet, ingen jacka, inte ens tröja! Summer is finally here. Man får se till att njuta, vem vet när vi år såna här dagar i London igen.

btw, jag fick storstryk i backgammon, alltså, jag kan ju spela och jag är strategisk men jag förlorar verkligen jämnt. Lär mej någon, hur vinner man?

Kommentarer
Postat av: Mammie

Kom hem och friska upp minnet på mig så ska jag nog ge dig en match!

Zlatan vill inte flytta till England för han gillar inte regn, så passa på att njuta av solskenet när det är framme. Man vet aldrig hur morgondagen blir. Vi hade fint igår, spöregn idag.......verkligen spöregn!

2010-05-25 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0