DEEPEST PURPLE

Det uppstod en ny grupp under lördagens weddingfest. Vi var 3 lila tärnor som gjorde allt tillsammans (ja, när det kom till dans i vart fall), en försvann men vi fick med oss några karlar med lila slipar och sjalar och vips DEEPEST PURPLE var fött.


Line the Lion med unknown member (please name him anyone?!)

The original members, of the purple squad:

Kajsa the Kitten, Line the Lion, Jennie the Jaguar






Special guest star: The Bride

the Kitten takes the stage, Tommy the Tiger the drums, and unknown the synth!

Our first sigle will be Purple Rain, följt av Purple Haze and Purple Pills.

Coming to a store near you soon!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha...finns inga ljudinspelningar?? :)

2010-05-31 @ 12:28:59
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Emma Såklart!

Haha, vad söt du är Kajsa!

Jag kommer lätt på alla spelningar, jag blir värsta groupien! :)

2010-05-31 @ 15:33:46
Postat av: Kajsa

Bra Emma, du får lätt bli number one fan!



Och tyvärr Carro, no recordings yet... i alla fall inte vad jag är aware of...

2010-05-31 @ 21:21:14
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: lalaaaaa

jo men vi glittrade i hjärtat bara. vi kände att utvändigt kunde vi ha en ganska städad fasad. men vi glamglittrade enda in i själen. nästa år ska jag göra tvärt om. då går jag all in!

2010-06-01 @ 01:20:13
URL: http://wherestarsaremade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0