APTIT and EARLY MORNINGS

Jag har återfått min aptit. Det är bra. Imorse var jag så sugen på färska frallor och tekakor. Ååh, lyckans Erik och Anders som befinner sig i Sverige och kan äta det.

Hursom, för första gången på länge har jag ätit en riktigt stor frukost med rostade fullkornmmackor med ost och gurka, ett glas tropicana juice med fruktkött plus en skål med Kellogs K, banan och en actimel.

Mätt i magen är jag nu. Jättemätt.

Det är bra. Jag har fortfarande ont i magen dock. Huvudvärken har släppt, men det beror nog på att jag fått sova i natt, även om jag så vaknade halv 7 på en ledig lördag. Halv 7!, det är till och med tidigare än en jobbdag, men så har det vart nu senaste tiden, magen vill inte låta mej sova längre.

Stela nacken är också kvar.

Men som sagt tidigare, allt detta är nog stressrelaterat, den senaste veckan har faktiskt varit jobbigare än de previous two trots mindre jobb men det tror jag beror på att man nu verkligen insett hur trött och slutkörd jag egentligen är. Förrut var man så uppe i varv och det var full rulle Twentyfour Seven men nu lugnar det sig och man kan pusta ut och då kommer alla symptomen.

Tur att vi har 3 hela dagars vila. Jag behöver den, för att få upp min spirit igen.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Take care, Sweetie! Och snart är du ju på din Norden-trip och kan äta frallor/rundstycken (vad det heter i Helsinki vet jag inte) varje dag. Finns ProViva i UK? Det är en bra juice som finns i bl.a blåbärssmak. Min favvo är mango. Try it! Kram,kram,kram........

2010-05-02 @ 09:30:04
Postat av: din gamle far

Hej gumman, du får gå till gymmet och bada till pool så ska du se att värken i nacken försvinner. Have nice så hörs vi.

2010-05-02 @ 14:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0