14 MAY 2010 A&G Dinner De Lux

Kvällen började med att vi blev hämtade med limousin utanför jobbet.





Efter en massa champagnedrickande och cruisande genom stan var det dags för mer champagne på en champagneflight på London Eye.





Det blev lite mer limousinåkande och med det champagnedrickande innan vi kom fram till Roof Gardens Babylon resturant, var vi skulle äta middag. Vi hade vårt egna private room med terrace.





God mat, goda drinkar, lyxig miljö, härligt folk - Kan det bli bättre? Jo, vi fick alla en varsin Ipod! Greppa, en IPOD var. Jätteoväntat men uppskattat av alla.

Efter middagen som varade i timmar, bar det av en våning ner till nattcluben, där vi hade en del av VIP-hörnan för oss, det var där vi stötte ihop med Olly btw.




Hellyckad kväll som slutade hemma i lägenheten all over the moon klockan 4 imorse. I want to do it again.

Just nu älskar jag mitt jobb, mina kollegor och jag lever livet. Åh, vad skönt att vara back on track igen.

Mer pics finns på facebook, och för de som inte har FB kan man kolla in dem här.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Verkar ha varit en kanonkväll. Ett liv i lyx.... Det är du värd flera gånger om!

2010-05-15 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0