Jag är SÅLD!

På Barcelona!

Vi har haft en underbar helg i den katalonska huvudstaden. Solen sken, det regnade och snöade om vartannat, vi gick på hotellvisningar, cyklade cykelturer, gick guideturer, sightseeingade, åt en massa mat, gick på spa, var ute och testade nattlivet, åt mer mat, övade spanska, och team-bildade. Ingen fritid what-so-ever, men vad gjorde väl det. Jag har inte gjort av med en enda pesetas och ändå har jag gjort och sett bloody a lot! Här kan inte klagas.

Stan är helt fantastik, maten är helt ljuvlig, mina kollegor är de roligaste som finns. Alltså, märks det att señorita Berggren är såld?

Bilder kommer prontissimo!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Fritid? Vad är det? När man har ett jobb som är som fritid behövs väl inte det.........Resor, mat, sightseeing, cykling m.m. på arbetstid! Lovely! Men det är du värd, Snuppie!

2010-03-11 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0