Semesterplaner!

Jag har tagit ett beslut. Äntligen.

Semester i två veckor i september, 11-26 September 2010. Vad blir det då? Jo, afrikaguiden som jag inhandlade förra veckan har gjort sitt och lyckats övertala mej. Så, valet föll på Kenya.

13-21 September blir det Kenya, Watamu, närmare bestämt, 20 kilometer från Mombasa. Tanken är att stanna på resorten några dagar och sen ge sig iväg på safari, och kolla in the big 5.

Reskompis blir Giorgan, det ni, oväntat va? Men vi kan nog ha kul ihop, annars får jag väl stanna på savannen och umgås med djuren, djurvän som jag är!

Det blir säkert några dagar i Milan också, eftersom vi flyger därifrån.



Åh, nice med planer och något att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, det låter spännande, själv blir det väl Fisksjöberget och räkna alla fåglar, jag tvivlar att jag får se någon av the Big Five men man kan ju aldrig vara säker. Snart bär det av till Tjärnöa, slutar nämligen kl. 1500, det ska bli gött för de har lovar bra väder och en o annan bira kanske går åt för att hålla vätskebalansen i ordning. Vi hörs under helgen, hälsa och Have nice.

2010-06-24 @ 13:09:14
Postat av: carro

GILLA!

tycker du resväskan känns lite tung...så är det för att jag ligger däri!

2010-06-25 @ 16:08:07
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0