Milano!

Var ju i bella Milano i helgen. Träffade Giorgan för första gången på länge och det var trevligt, riktigt trevligt faktiskt.

Jag hoppas verkligen vi kan hålla kontakten och vara kompisar för vi har faktiskt gjort väldigt mycket ihop och om man fokuserar på de bra sakerna så har vi haft ganska kul ihop också genom åren.

Eftersom jag varit i Milano x antal gånger tidigare så blev det inte så mycket sightseeing denna gången.

Fredag
Arrival ganska sent med Alitalia (första gången!), drinks med amici, hem till Guintellino.

Lördag
Tripp till Varazze, längs kusten, nära Genova. Lite sunbathing, lunch och pingispel på la spiagga. Jag vann inte pingisen, jag ledde med 10-4 men förlorade med 17-16. Mannaggia!
Efter lunch åkte vi till Seravalle Outlet och efter det middag och fotboll på Guintellino med italienska favorites!

Söndag
Bjöd på finfint väder, motorcykeltur genom Milano, lite strolling along the streets, getting sun, pizza längs kanalen, sen flyg back to Heathrow.





All in all - very very bella trip! Kan göras igen, I like Milan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0