Bara SPORT

Final nu.

Let's beat the crap out of the Spanish!


Jag är på hugget, detta ska bli en sportsöndag hör och häpna. Igår var det inlines för hela slanten, Idag har jag redan vart på gymmet (eftersom det är mulet...) och kört stenhårt i dryga timmen, sen gick jag en runda och nu är jag hemma och kollar tennis.

Go Söderling Go! (eller som de säger på BBC: Soooederleeeng)



Svenska flaggan är redo, Sverigetröjan på - det är ju trots allt nationaldag också och då ska vi bara vinna!




Btw, farsan - F1 på Silverstone går av stapeln den 11:e juli, om ni kommer som flytthjälp kan vi dra dit, du och jag! Mamma kan gå på musikal en Erik... gooooood idea!?

Kommentarer
Postat av: Mammie

Mamma och Erik kan nog fördriva tiden ......Det går ingen nöd på oss. Dra ni på Formula yksi, så gör vi något annat mysigt.

2010-06-07 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0