Vilse... igen!

Har precis kommit hem från min kvällsprommis. Jag ville utmana ödet lite och välja en helt annan väg. I vanliga fall går jag samma rundor eftersom jag efter 2,5 år kan Wandsworth pretty good by now. Anyway, jag hittade en väg som jag inte vandrat på tidigare.

Jättevackert skogområde, eller ja, parkområde snarare med cricketspelare, klätterträd, lösa hundar och kvittrade fåglar. Såklart gick jag vilse och var tvungen att vända och gå samma väg hem. Nu hemma har jag googlat och jag kunde ha fortsatt på min väg men utan oyster och pengar så kändes det inte som en clever thing to do. Wandsworth Common är stort och där irrade jag runt.

Tror nog att jag ska ta med mej Anders och gå där nån dag, lite sista exploring innan vi drar till Hammersmith.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Var det därifrån allt fågelkvitter kom? Man hörde inga storstadsljud när man pratade med dig i telefonen. Det är ju ovanligt. Det finns lite oaser här och där om man bara har tid att utforska lite.

2010-07-01 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0