UPDATE_2010.01.09

Idag har jag slappat länge, jag vaknade egentligen ganska tidigt runt halv 9, men sen låg jag kvar under täckena (ja, jag har flera täcken eftersom det är så bloody kallt och den engelska isoleringen är inte 100% pålitlig always) och myste en stund, läste lite, fixade ordning frukost på sängen. Inte förrän halv 12 kom jag upp. Fast egentligen är jag inte uppe än, då jag sitter i Eriks sängsoffa med ryggen mot det stekheta elementet och samlar motivation till att gå ner till gymmet. Har inte varit där nån gång denna veckan due to the bloody transport for London som inte fungerat well på grund av lite snö och kyla. Det är helt otroligt hur de inte kan ta lite is, pyttelite snö och en eller två minusgrader. Samma visa varje år. Jag kommit sent 4 utav 5 mornar denna veckan, och tågen på kvällarna har inte fungerat alls. Och om inte det vore nog, eftersom vi är i 2010 har de shockökat priserna på travelcardsen (mitt har gått upp from £16.60 till £19.00 per vecka) för vad undrar man? Ofungerade public transport di merda!

Erik har döpt om TFL (transport for London) till BFL (Bullshit for London) och det är precis vad det är! Så det så.

På tal om Erik så ska jag tvinga med honom imorrn till gymmet, jag har ett fripass så bror och syster ska ha lite quality time och bränna lite kalorier imorgon förmiddag. Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0