Barcelona!

Idag fick jag vara med på mitt första HOD-möte, alltså head of department möte. Vi sitter med hörlurar och har ett skype-möte mellan London- och Barcelona-kontoren.

Kul att få vara med och veta lite saker som man annars inte skulle få reda på förrän mycket senare, plus att man har rätt att säga till och tycka till om de punkter som tas upp. Idag var som sagt mitt första möte och eftersom jag inte riktigt börjat med supervisingen än hade de inga förväntningar på mej, vilket var bra. Nu har jag en inblick i hur det sköts och vad som förväntas av mej och kan vara hyper-förberedd nästa veckas möte. Perfekt!

En kul sak som bestämdes var att vi ska allihopa åka på en fam-tripp till Barcelona 5-7 Mars! Wohoo! Vi ska kolla in vad vi säljer där borta, och hur exciting är det inte att åka hela kontoret på samma gång. Nu har man något att se fram emot i mars med.

Vamos a Barcelona, baby!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Tiden bara springer fram när man har roliga saker att se fram emot, eller hur!? Men du är värd alltihopa och mer därtill. Lycka till med supervisningen. Du är bäst!

2010-01-31 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0