sisters?

K and K in the UK!

Glasögonormar i samma ASSA-hoodies (courtesy of pappa Berggren), svarta tights, grå knästrumpor... Anders tyckte att vi var så lika att han var tvungen att ta en bild på vår slappförmiddag i soffan!



Det är skönt att ha Kristin tillbaka på banan. I helgen har hon varit våran hedersgäst på Allfarthing. Vi (Anders, Erik, Kristin och jag) hade en hederlig svensk-helg med middag på lördagkvällen och med Sveriges komikerelit spelades på dvd'n natten lång. Jag ska (jag vet att jag sagt detta förrut) gifta mej med Björn Gustavsson, men tydligen är jag inte själv om den saken då Miss Jansson också ska göra det... Hmm... first come, first served...

Vi satt i vardagsrummet och snackade svenska hela natten, en lyx faktiskt. Kristin orkade inte åka hem så hon fick sova över, blev lite som ett pyjamasparty och det är därför vi är klädda i samma uniform above.

Kommentarer
Postat av: densomvetallt

Ja, du kommer aldrig fa en ring av honom den saken ar biff serru!

2010-04-04 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0