OS-GULD!

Jag har varit nervös nu. Jag blir alltid nervös. Sista 10 minuterna fick jag byta kanal och titta på 'How I met your mother' för jag klarade inte av att normannen tog in mer och mer...

Till slut tog nyfikenheten över och jag fick till och med Anders att se upploppet där Sweden krossade motståndet. Ha!

"Surberb performance by Sweden, worldclass!" - Engelska kommentatorn på BBC.

"Is Sweden coming back to rule the world of cross-country skiing again?" - Samma kommentator

Nu känns det bra! Vi slog Norge, och bäst av allt även Frankrike och Tyskland (varifrån mina kollegor kommer ifrån - gissa vem som kommer häckla på jobbet imorrn?)

Heja heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0