MOTSATS till VARMT

Jag ska inte klaga. Jag har lovat mej själv det. Vi har faktiskt inte minus 17 och massa snö som det är hemma.

MEN what the hell, jo, jag får klaga lite. Det är kallt i London, det är kallt i Hammersmith och framförallt är det kallt på Adeney Close. Why? Jo, I will tell you - våran ytterdörr är full i sprickor och inte ordentligt tätad (inbrottstjuvar se hit!!). Detta gör att det blåser in (genom springorna) och gör det kallt på golv och i vårt kök och tjejtoa speciellt. Inte roligt, jag sitter nu invirad i mitt täcke med dubbla tights, raggisar, hoodie och halsduk. Inte okej, inte alls.

Nej, tänk om man hade en liten Lyby-kamin så man fick elda lite. 30+ och pyroman-Kajsa is happy.



Kommentarer
Postat av: Mammie

ÅHvad jag vill ha en braskamin hemma här också, men än så länge får man nöja sig med en fireplace på DVD. Fördelen med den är att man kan välja om den ska vara tyst, med sprak, med julmusik eller både sprak och musik. Kanske något för er? Man kan lura kroppen till värme genom synintrycket kanske? Ett annat alternativ är att bjuda hem massor med folk. Då blir det varmt i stugan.

2010-12-09 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0