Snabba Cash

Eftersom jag är hemma och är lite krasslig (förkyld, halsont, hostig - ja ni fattar) så spenderas helgen framför datorn eller Eriks nya megaTV.

Igår kollade jag in Snabba Cash. Älskade verkligen boken. Men som film? Nja, lite besviken, tänkte många gånger att 'har jag verkligen läst det här?' och 'blandar jag ihop det med aldrig fuck upp?'. Mycket är ändrat och den är lite hafsigt, snabbt gjord känns det som. Om man inte läst boken tror jag det är svårt att greppa storyn helt.

Jag ångar dock inte att jag såg den för skådisarna går ju inte att klaga på, jag upptäckte Joel Kinnaman (som alla hemma redan verkar vara sålda på!) and he is absolutely gorgeous, eller hur?


Kommentarer
Postat av: carro

skojar du!? har du inte förälskat dig i Kinnaman förrän nu!?!??! :) du ÄR för långt bort.

2010-08-08 @ 17:02:12
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Ännu en "Future Husband" kanske?

2010-08-08 @ 19:20:31
Postat av: Kajsa

Kanske det kanske, man vet aldrig!

2010-08-08 @ 20:05:56
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0