25!

Jag har blivit helt såld på Oskar Linnros nu. Efter koncerten i förra veckan laddade jag hem hans album, om nu under förmodan Timo Räisänen och jag inte blir ett item, kan jag mycket väl ha Oskar som standby.

Denna går varm i min lilla chockrosa I-pod shuffle för tillfället:



(Fy fan vad skönt)
Skönt att jag slipper bli 25
För ögonen svider och hjärtat bränns
(Vad skönt)
Skönt att jag slipper bli 25
Ungdomen brinner ge mig eld
(Vad skönt)
Skönt att jag aldrig blir 25
För sysifos ska till himmelen
Jag svär att jag aldrig blir 25 igen


Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag är också helt såld på Oskar, men sträcker mig till att njuta av musiken. Resten av Oskar får du ta hand om........

Från och med du är en pärla!

2010-08-08 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0