FULL RULLE

Jag har sjukt busy framöver, en liten update på mitt liv de närmaste månaderna:

10 April:
Högskoleprov på svenska skolan
11-15 April: Scotland calling med jobbet
15-17 April: Clients' visit i London
23-26 April: Grannbesök från Lovartsvägen
3-7 Maj: Scandinavia (Köpenhamn, Stockholm & Helsingfors) calling med jobbet
14 Maj: Lyxmiddag i London
27-31 Maj: Bröllop hemma i Värmland

Detta betyder att de enda lediga helgerna jag har är 17/18 April (partially), 1/2 Maj, 15/16 Maj, 22/23 Maj. Det är ju i och för sig några stycken, men med full rulle i veckorna kommer de vara behövliga vilo-pauser tror jag.

Det mesta är jobbrelaterat, men jag ser fram emot alla the above händelserna, jag känner på mej att våren kommer att gå fort som busen.

Kommentarer
Postat av: carro

najs! det kommer gå undan! o sen är det juli och då är det PIP :) o så ska jag till london ngn gång i sommar :)

2010-04-05 @ 11:20:03
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Busy busy busy.........Jag vill också till London.....Får väl försöka se till att det blir av.

2010-04-07 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0