FRINGE TRIM

Behövde ju klippa luggen. Tänkte att igår, helgens enda lediga dag var en utmärkt dag till det, innan jag fattade att ALLTING var stängt, verkligen ALLT. Till och med stora Sainsburys var totalstängt på påsksöndagen.

Det blev alltså inget klipp. Idag, när jag satt på jobbet, ringde jag HeadMasters, conviniently located på Chiswick High Road, för övrigt min favorit-frisör numera. Varför? Jo, dels att de har öppet en bank holiday. Cred för det. Men bäst av allt, en fringe trim, alltså ett luggklipp är GRATIS. Fatta. G.R.A.T.I.S! TokCRED för det.

Jag har aldrig vart med om något liknande i UK. Något är gratis. Visst, självaste klippet tog inte mer än 5 minuter och saxen blev knappast slö av att klippa mitt tunna hår men jag hade ändå räknat med en tio-femton pund charge. Gissa om jag blev förvånad när betalningen var lika med obefintlig? Glatt överraskad.

Jag ska alltid klippa mej hos dem nu. Även de gånger jag behöver toppa eller klippa upp.


Kommentarer
Postat av: carro

GILLA!

2010-04-06 @ 13:02:02
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Me like too! Så´na frissor vill vi ha mer av. Happy Hour kanske......

2010-04-07 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0