FÖR DET ÄR JAG VÄRD

...för att citera en viss kostmetika-kedja...

Idag var det löningsdags, och det kom lite extra cash in på kontot då man jobbat EXTRA mycket denna månaden. Då gick fröken Berggren till Shook Chiswick High Road och handlade sig en ny handväska vad märket Nica, som hon suktat efter ett tag. Och när hon väl var där i butiken, som för övrigt är en väldigt orginell en, hittade hon en mörkblå skinnplånbok också. Alldeles utmärkt eftersom den gamla börjar gå sönder.

Ibland måste man unna sig lite. Visst?




Och så fick jag en blackberry på jobbet också, vet inte om den är temporär, men jag ska ha den nu till veckan i alla fall när jag ska på sales tripp.

Vito är med på ett hörn också, för syns skull!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Gamle Vito är värd att få vara med på kort! Vilken fin väska. Dyr förstås.......Klart du måste spendera lite också. Man kan ju inte bara lägga på hög. Det finns folk som ska överleva på att sälja väskor och så´nt. Det är schysst att du tänker på dem också. (vet du att det numera är OK att skriva dom, dej, mej och sej? känns lite ovant när man fått den gamla stavningen itutad i sig sedan barnsben)

2010-05-02 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0