FINBESÖK










Har haft bästaste grannarna Axberg på besök i helgen. Jag har agerat privatguide. Mycket trevligt och vi har hunnit med en himla massa:

- Piccadilly Circus
- Chinatown
- Soho
- Covent Garden
- Trafalgar Sq
- Big Ben & Houses of Parliament
- London Eye
- Arsenalmatch på plats och på pub
- Marathon
- Hard Rock Cafe
- Middag hos Erik på Elk in the Woods
- Tussauds
- Efterfest eller var det förfest (?) på hotellet
- Whitney Houston-spaning
- Hyde Park
- Speaker's corner
- Shopping och fika på Oxford Street

Allt som ett förstabesök bör ha, sen vet jag att Camden fick sig ett visit också på måndagen när jag jobbade.

Det bästa var ÄNDÅ att London visade sig med sin bästa sida, strålande sol och t-shirtväder! Det har vart loovely.

Kom gärna och hälsa på igen. Ni är varmt välkommna.

Mer bilder finns på Marlens blogg, jag tog tyvärr inga så jag snor av henne...

Kommentarer
Postat av: Marlén

Tack så jätte mycket för en trevlg resa och för att du hjälpte oss att hitta i London. Det var inte bara, men nu kan man det ju till nästa gång.



Vi kan ju låtsas föresten att det var Whitney ;)

Kram

2010-04-28 @ 00:58:33
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: carro

låter som de var där en vecka minst :) haha. men ingen emma?



åh. nu vill jag också till lodon. det regnar här o jag har feber. allmänt tråkigt med andra ord.

2010-04-28 @ 17:17:03
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Ser ut som värsta sommaren!!!!! Vill också komma och hälsa på........

Erik tog med sig lite av finvädret hit. Vi hade en kalasdag igår. Nu har det börjat regna, men det är ju äntligen riktig vår.

Bästaste grannarna är verkligen BÄST! Eller hur?!

Kram till den BÄSTASTE GUIDEN i stada!

2010-04-28 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0