uppdatering anyone?!

JAG VET... det har varit dålig uppdatering här på sistone. Man kan tro att inget har hänt och det är därför inget skrivs MEN så är inte fallet. Tvärtom actually. Det har hänt a whole lot of things since last time att jag knappt hunnit med att andas. Well, andas har jag ju gjort och kul har jag haft.

Just nu känner jag inte för att skriva en hel berättelse på vart jag gjort, men kan säga att det involverat the following:

- en treasurehunt i Aldagte med kollegorna Mel, Javi och Fabi.
- en weekendtripp till Oslo med housewarming hos Linnea och Öyvind
- lite catching up med folk i Oslo som jag inte träffat på på tok för lång tid
- snusning för första gången (tjejsnus dock)
- lots of moneyspendings
- löneförhöjning
- middag med Eve, Doris & Anais hemma hos Eve
- champagne flight på London Eye
- Pubkväll med kollegorna

Ja, det är nog det. Oslotrippen var helt underbar och jag kommer posta lite bilder sen.

Kommentarer
Postat av: carro

ja jag började faktiskt undra vad som hänt...no updates. men usch kajsa..snus.

allt det där andra låter ju inte fel för fem öre...absolut inte den dör löneförhöjningen ;) nice nice nice.

2009-09-12 @ 22:30:38
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: teresa

vaddå shopping...

show me..plz

2009-09-17 @ 23:25:56
Postat av: Kajsa

Shopping? Inte sa mycket shopping men money spendings i massor...

2009-09-19 @ 13:00:28
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0