sjukling!

Förra veckan var Erik hemma från jobbet en dag. Anders likaså. Idag var det min tur. Eller ja, halva dan i alla fall. Imorse när jag gick till jobbet var allt som vanligt, trött men inget mer med det men sen efter någon timme eller så började jag må dåligt; med huvudvärk, kväljningar, magont etc. Det var inte nice alls. Det ska ta mycket till att jag går hem, men idag var jag tvungen.

Nu sitter jag i soffan, har sovit i några timmar så det känns lite bättre men huvudvärken är still there. Oh well, imorron är det säkert bra igen!

Åh, nu visas RW's nya video. Exciting!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, det lät ju inge vidare, du får bädda ner dig å ta det lungt, försöka äta å dricka så mycket det går så är du snart på benen igen. Nöff nöff. Have nice

2009-09-21 @ 22:21:32
Postat av: Mammie

Robbie är nog bästa medicinen. Har hört hans nya singel "Body" tror jag den heter, eller? Ska bli kul att höra hela albumet. Sköt om dig, Snuppie, och sov så mycket du kan. Sömn gör underverk.

2009-09-22 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0