bored...



Fredagskväll på Allfarthing Lane, boooring! Visst, det är skönt att vara hemma själv ett tag men jag är lite fed up nu. Har ätit, kollat på X-factor, kollat på Xtra factor, bråkat med grannen (eller vi har spelat musik i kapp, jag vann!!), rensat min sminklåda (vilket resulterade i att jag var tvungen att toksminka mej!), provat örhängen, duschat, rakat benen, pillat upp ett sår på armbågen, druckit en massa diet coke, läst bloggar, svarat på mail och nu sitter jag framför TV och slötittar på någon tråkig dokumentär om hoddies-gäng. Kul fredag?!

Jag antar att Ebo är på väg hem, tänkte vara vaken tills dess, sen blir det nog sängen...

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, det finns ju alltid en gamal far man kan ringa till när det långtråkigt. Have nice

2009-09-26 @ 11:18:12
Postat av: carro

mäh..kajsa. jag ringde ju på dig på skype igår o du svarade inte. tänkte att du var busy...men vad läser man här?! jag var också bored och försökte få till en date ju!

2009-09-26 @ 17:24:49
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

En mamma fanns ju att prata med också, och det gjorde vi ju en stund. Alltid lika kul! Ibland behöver man ha lite tråkigt för att förstå vad roligt det är dess emellan........

2009-09-28 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0