another doctor's appointment

Jag har vart hos doktorn igen ikväll eftersom min huvudvärk inte ger med sig. Denna gången fick jag faktiskt träffa en bra doktor som tog sig tid och lyssnade och undersökte på riktigt och inte bara spekulerade som de andra gjort. Han checkade bland annat blodtryck och puls och konstaterade att jag är superfit. Va?! Ja, han var verkligen förvånad över vilka bra värden jag hade. Det är ju positivt. Skitbra actually.

Mot huvudvärken sa han (efter att ha kollat ögonon och en massa annat) att det kan vara hjärnskakning sen olyckan och det kan hålla i sig i upp till 8 veckor. Så, det är bara att vänta och se, men jag fick lite starkare piller utskrivet så nu ska det nog bli ordning på torpet!


Kommentarer
Postat av: carro

stackars kajsa...klart du har ont i huvet om hjärnan skakar runt :/

2009-09-25 @ 20:51:40
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Du är så förståndig, Hjärtat! Skönt att du blir väl omhändertagen. Me like!!!! Take care!

2009-09-28 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0