Stockholmskyss!



Kvällens låt får bli Winnerbäck's Stockholmskyss. Jag vet att jag är helt såld på Göteborg men denna låten (OCH VIDEON) är bara helt FANTASTISK. Man blir på så bra humör, inte sant.

Videon är som sagt underbar; inte nog med att det dyker upp en massa kändisarrutom Lasse då (Luuk, hela Hovet-foket, Micke Nykvist, Anna Ternheim, Plura, Ola Lidholm, Dogge, Staffan Hellstrand, Josefin Sundström, Vanna Rosenberg, Reine Brynolfson plus  fler som jag säkert missat...) men den lille killen i början är ju ljuvlig.

Winnerbäck i mitt hjärta. Always!

Kommentarer
Postat av: lala

det är spenatsoppa med ägg i och äggmacka (: riktigt gott. alltid tyckt om spenatsoppa, fasat den här var inte lika god som vanlig. den var sån pulversoppa. riktig hemmagjord är guld. och by the way, kors i taket att du tyckte det såg gott ut?! förresten, ses om typ.. 3 dygn.. wuhuu!

2009-10-07 @ 00:12:08
URL: http://wherestarsaremade.blogg.se/
Postat av: Mammie

Tänk vad stark man blir av spenat också! Kolla Karl-Alfred!

2009-10-07 @ 11:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0