saturday night in charleswood town

Lördagskvällen in hemma i skogarna vart hur bra som helst, förutom att jag vrickade foten så illa att jag haltat fram i två dagar nu men om man bortser från den incidenten hade vi en helt underbar kväll som började hemma hos T-rex men lite make-up, dressing-up, singstar, tequila och lite dans.

   
Camilla was there, and so was Helena med kompisen Alex.



Me, Camela and Malin redo med hairspray, tequila och cider(?!)

   
Teresa, Sasha, K and C, Helena och Carro


Såklart blev det utgång efteråt, Statt och Harrys denna gång. Det var här jag vrickade foten då vi (jag och Cam) dansade till Ace of Base (eller var det cotton eye joe?) på en högtalare. Vi skulle ju visa vart skåpet skulle stå eftersom det var bara en massa 18-year olds så vi lite äldre (från storstan) tyckte att vi skulle stajla lite. Clever move! NOT, när jag gick ner från the speaker så ställde jag foten på en flaska eller glas och den bara vek sig. Gjorde litt ont at first men sen dansade jag hela kvällen i mina tighta leatherboots, när jag senare kom hem på nattkvisten och fick av mig stövelen börja foten svullna till och värka. Runt 4-tiden fick jag nog och tänkte att ett hett bad hjäper nog, ah-ah. Inte alls. Jag blev istället svimmfärdig och fick gå in till mamsen och papsen. Det hela slutade med att farsan och jag böt säng och mamma lindande in foten med isbitar, handdukar och gasbindor sen fick vi bulla upp med kuddar och ha foten i högläge. Till slut somnade jag, men värken satt i, så jag har vart lite crippled i några dagar, men nu är det på bättringsvägen. Vad har vi lärt oss av detta? Do not dance on a speaker if you are on the light!

Några fler pics!



  
The lovely ladies. Shots. Autografsigning.

   
Pose-ing till Schlagermusik. Slipsknytande.

Jag och min partner in crime, Camilla, hittade en slips i baren och fick för att göra en liten undersökning för att se hur många av herrarna på stället som kunde knyta en slips. EN männsika kunde det. Han fick en guldstjärna, litterary. Vi hittade ingen annan som kunde. 

En annan grej som vi gjorde som var helt pointless var att skriva nummer, emails och autografer på varandras armar. Of no reason what-so-ever. Men kul var det. 

Tack ladies, jag hade jättekul. vi måste göra om detta soon! 

 


Kommentarer
Postat av: Teresa

Shit så snygga vi va...

men synd att ni skulle härja på harrys.

Tack för kortet.. =D

And guess what..

Du vet CTV. karlskoga tv.

Under pauserna så brukar de ha lite musik. Och i måndags så zappade jag lite och råkade hamna på den kanalen. Och just då va det paus. Jag började sjunga lite... cos u know its not too late..

gissa vilken låt det är... hahaha...

Tänk att karlskoga tv spelade JLS hahahaha

saknar dig... hade en underbar helg..tack

2009-10-29 @ 00:48:22
Postat av: Kajsa

Ja men visst var vi och VISST ÄR VI, vi är alltid snygga honey glöm inte det.



Tack själv för en helt fantastisk helg, jag längtar redan till nästa och du, du är väl hemma över jul coz you know what - JULSTATT!! (eller ja, något form av party i alla fall).



2009-10-29 @ 21:08:42
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0