felsägning numero 2

Jag och Flanders hade en konversation angående sopkorgen och varför soppåsen är så svår att knyta:

Ja, men det är ju därför man inte FULLER den FYLL. Nej, jag menar fuller den fyll, NEJ, fuller den fyll. MEN NEJ (lång betänketid) fyller den full, menar jag...

Det är det där med U och Y, det är krångligt, samma gäller ordet STUGBY, okej jag skrev det rätt nu men i mitt huvud kom det upp som STYGBU. Fast, detta är ju lite av ett i-landsproblem för hur ofta använder jag ordet stygbu? Egentligen?


Nu har min fot somnat. Completely useless information, men så är det när man har många järn i luften... hahaha!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman, ett annat uttryck som är bra: nu är råttet mogat, känn på den. have nice

2009-10-05 @ 08:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0