esporta!

Guess what?! Jag säger det jag aldrig trodde jag skulle säga IGEN:

I've joined the gym!

Say what?

I'VE JOINED THE GYM!

Och inte vilket gym som helst utan Esporta Health and Fitness Clubs. Nu ska jag börja träna på allvar, okej, det var lite pricey, men då ingår allt man kan tänka sig OCH endast 10 mins walking from home. Pööööörfekt!

Imorrn bitti (om jag orkar that is) ska jag upp och simma innan jobbet tänkte jag. Lätt att lova så här, så vi frå väl se hur det känns när klockan ringer 06.00. I'll keep you updated on the progress.

Kommentarer
Postat av: carro

I like!!

Det är så gött o träna. Finns inget bättre. Eller jo...sitta på Fröken Olsson är inte så fel det heller. :) men träningen blir man beroende av - bra beroende.

2009-10-29 @ 21:34:02
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0