chef för dan

Idag var jag in charge för kontoret. Varför? För att det fanns ingen supervisor eller manager inne och jag var tydligen den mest senior operator som fanns på plats vilket gjorde att stora chefen sa åt mej (och mailade alla andra) att jag skulle vara in charge of London office och alla issues etc skulle gå igenom mej.

Jaha. Inte mycket med det egentligen. Vi skämtade mest om det, för det kändes ganska absurt att jag skulle lösa problemen (nu hände inga men om...) på FIT-avdelningen som jag kan noll om, jag menar de löser säkert sina saker bättre utan mej. På gruppavdelningen rådfrågar vi varandra hela tiden, så det var liksom inte mycket att sköta om där.

Anyhow. Lite kul ändå att jag är den som jobbat längst (om man räknar bort accountspersonalen och de stora cheferna) och jag är näst yngst. Kanske dags att röra på sig? Jag vill verkligen inte ha mer responsibility än vad vi redan har, och då är vi bara vanliga operators längst ner på skalan.

Jaja, imorgon är en ny dag, och jag hoppas Melanie eller Anais får vara boss då. Haha! :)


Kommentarer
Postat av: Mammie

Finns det egentligen något du inte klarar av, bästaste Kajsan i hela världen!? Schysst att få förtroendet.

2009-10-07 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0