i voli di Natale sono riservati

Yes, för er som in inte greppar italiano: Los vuelos de Navidad son reservados.
Och för er som kanske inte känner er helt hemma med spanska: Die Weihnachtsflüge sind gebucht.
Nähä, inte tyska heller, what about French: Les vols de Noël sont réservés.
Kanske lite hard still för de mindre språkbegåvade, vi testar något lite mer skandinaviskt: Juleflyktene er bestilt.
Alla förstår väl ändå norska?
Och för Teresa only: 聖誕節飛行被預訂

Anyway: My Christmas flights are booked! Alltså det jag försöker säga är att jag har bokat mina julflighter nu.

Lyfter mot Stockholm Arlanda från Heathrow den 22:a December 21.05 och flyger tillbaka från Göteborg City Airport den 28:e December 21.20. Så det blir allt lite längre än förra året då jag bara fick lite drygt 3 dagar hemma, nu blir det det dubbla nästan. Nice!



P.S Jag har inte suttit och översatt själv, jo, italienskan, spanskan, engelskan och norskan yes, men de andra har jag translatat på nätet. För jag kan ju egenligen inte kinesiska. Haha!
Don't tell anyone.

Kommentarer
Postat av: carro

jag anade vad det stod på italienskan - men fattade prima på spanska. så lite språkbegåvad känner jag mig allt :)

men så skönt för dig - då får du nästan 2 dygn där innan jag kommer och härjar med dig =P

2009-11-21 @ 20:54:35
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: carro

men en julefika på 'Paris' kanske hinns me? jag är hemma 19e-30e Läääääänge!

2009-11-21 @ 20:55:40
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Teresa....

VAAAA???

kunde inte du kinesiska... där har du lurat mig...

Vaddå hemma... sen när blev gbg ditt hem'??? hahahaha

2009-11-22 @ 19:07:12
Postat av: Kajsa

Min kinesiska är en aning rostig faktiskt, to be honest...



När sa jag att Gbg var mitt hem? Eh eh eh! Jag bara flyger därifrån... typ...:P

2009-11-22 @ 20:52:46
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Mammie

A che ora arrivi a Arlanda? Bisogno sapere......

Vi tar det när vi ses i helgen. Benvenuti!

2009-11-23 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0