Hurtbulle

Kajsa equals Hurtbulle.

Yes, efter att jag jointat gymmet har jag sportat som aldrig förr. Well, det har ju bara gått 2 dagar men jag har redan hunnit med detta:

- simmat 65 längder
- powerwalkat i en timme
- kört 65 min på threadmillen

plus lite relaxing i jaquzzin och i saunan.

Imorrn ska jag möta min personliga tränare som ska säga vad jag ska och inte ska göra för att fixa lite muskler i mina arms and legs.

Anledningen till allt detta sportande är nog för att jag har litt dåligt samvete för att jag betalt så himla mycket så jag känner att jag verkligen måste använda membershipet. Fast, on the other hand så är det så lyxigt och jag tycker det är kul att gå dit. ÄN SÅ LÄNGE. Fråga mej om en månad så ser vi då.

Nu - lite glass. Det har jag gjort mej förtjänt av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0