dagens överraskning



Idag ringde min telefon på jobbet, men jag kunde inte svara då jag var upptagen med ett skype-call. Min kollega Melanie svarade istället. Det tog mej 8 minuter att avsluta det jag höll på med men så fort jag la på sa Melanie: Skynda till receptionen, there's flowers for you. Hon var jättenyfiken och så blev ju jag också, så jag skyndade bort med en miljon tankar i huvet, thinking who's sending me flowers? Vad har jag nu gjort?

Kom till receptionen och där var dom, en bukett med en massa gula blommor (fråga mej inte vilka!). De var från Madelene med familj och vänner som jag bokat hotell, musikal och tussauds för och som jag även mötte upp för lunch i söndags. De ville visa sin tacksamhet genom att skicka blommor till mej. Det kom så oväntat men det var verkligen jätteuppskattat, och jag har varit på topphumör hela dagen tack vara detta.

Tänk vad något så oväntat kan göra.

Synd bara att jag inte har någon stor vas här hemma, så blommorna får stå i ett ölglas lutad på en vägg så att de inte ska falla, men fint är det i alla fall. Och gott luktar det.

Jag vet inte hur detta ska sluta, först vin och choklad och nu flowers? I can get used to this... :)


Kommentarer
Postat av: Teresa

åhh vad roligt med blommor.

Det förtjänar du...

du är bäst...

ses snart puss

2009-11-17 @ 23:51:10
Postat av: din gamle far

Hej gumman, visst är det härligt och känna sig uppskattad så det är bara att njuta. Have nice

2009-11-18 @ 15:18:32
Postat av: Mammie

Du är värd vartenda kronblad!!!!

2009-11-19 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0