154 pics...

Alla bilder vill inte lägga sig i det förra inlägget så jag får posta några till så här.

Fredagen den 13:e spenderades på The George (som alltid) i Chiswick då det var lite leaving drinks for min lovely Anais som gjorde sin sista dag hos oss. Buuhuu. Jättesorgligt, även fast hon kommer vara kvar i London känns det lite konstigt att gå till jobbet imorrn och hon kommer inte sitta brevid mer any longer. Oh well, life goes on.

Kvällen urartade lite då det bjöds på öl, cider, vin och mördar-shots. Allt detta på tom mage och efter en hård arbetsvecka är en dödlig kombo. Aldrig igen ska jag köra med den kombinationen, for sure. Jag mådde så dåligt in the end of the night men som tur var fanns solstålarna/hjältinnorna/bästbästa girlsen (ever) Anais och Evy där som en hjälpande hand.

By the way, det togs 154 bilder med min kamera, jag inte aware of alla dem, kommer inte rikitgt ihåg och jag antar att det inte bara var jag som tog kort eftersom jag är med själv på ganska många, men ändp HUNDRA FEMTIO FYRA KORT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0