oh what a circus, oh what a show!

...för den som inte vet så kommer det från Evita. Musikalen alltså. Är man musikalfreak som jag så citerar man ofta. Nu på kvällen har jag vart å sett Billy Elliot. Igen, I know. Men det är för fin. Det var Eve och jag som gick. Och Eve blev så emotionell att hon började tjuta flera gånger. Jag kunde hålla tårarna dock även om det var svårt sometimes. De är så duktiga alla barndansarna. Helt otroligt. Jag ska TVINGA mina future kids att bli musikalartister. Tänk, jag känner alltid så efter att jag sett en show. Varför blev inte jag musikalartist? VA? Jag har vart hel fel yrke! Men det kanske inte är för sent än eller?

Kommentarer
Postat av: carro

jag vill OCKSÅ! de musikaler jag varit med på har varit GRYMMA (o då snackar vi karlskoga) fatta LONDON! Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill...(á la Mamma Mia) på tal om citera musikaler. jag ska också ha musikalbarn. :) riktigt Wahlgren-familj :)

2009-05-07 @ 12:49:20
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Klä ut dig har du ju alltid varit tidig med. Kunna texter likaså. Så vad är det som hindrar egentligen...........

2009-05-07 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0