go Cambridge go!

Vilken flopp det vart, med båtracet. Vi var i Putney gått om tid innan själva racet skulle börja men det var typ en miljon (okej, nu tog jag i lite) andra där också. Detta gjorde att vi (som hade tänkt stå på själva bron) fick ta oss igenom folkmassorna längs Themsen, mot Fulham hållet. Vips var racet igång och vi såg ingenting, vi hörde bara en massa tjo och tjim. En sekund senare var det borta. Det går ju ganska snabbt ändå.

Vi hamnade framför en storbildsTV och såg slutet på den.

Jag hejade pa Cambridge. Anais på Oxford. När de kom över mållijen trodde vi att det var Cambridge som vunnit, så jag gick omkring thinking that WE won. DEt var inte förens nu när jag kom hem och kollade på nyheterna som jag såg att Oxford faktiskt vann....

Nästa år blir framför TV'n. At least I can say that I've been there...

Kommentarer
Postat av: Josefin' blogg

Vilken fin blogg du har !





Skulle vara kul om du kunde kika in i min blogg och svara på dagens fråga :)

2009-03-29 @ 22:03:06
URL: http://josefinohlunds.blogg.se/
Postat av: Mammie

Men du har ju alla fall varit där, mitt i händelsenas centrum!

2009-03-30 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0