en helt vanlig måndag... or NOT

I måndags var vi ute efter jobbet. Vi hade några clients över från Tyskland som behövdes entertainas. Och då hjälper man ju till. Gratis middag i Soho, spansih tapas och paella, trevligt sällskap, dans, drinkar etc säger man ju inte nej till...

Vi gick från ställe till ställe och till slut var våra clients så fulla att de åkte tillbaka till hotellet. Jag å stora chefen var kvar till ställer numer 3 stängde. Chefen var då lite på lyset också och ville forsätta prataja i Brixton. BRIXTON av alla ställen. Ok, det är väl inte lika dodgy nu som förr men jag tror inte det är någon bra ide för en måndag klockan 3 på natten.

Jag såg till att få en taxi hem till mej och sedan skickade jag iväg chefen med samma taxi hem till sig. Dagen därpå var jag nästan först inne på kontoret medans chefen inte var inne alls, på hela dan. Han kom först på onsdan, tänk om man vore boss!! haha.

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

åååh härligt med sånna positioner på jobbet, närman kan välja dagarna man kommer^^

2009-03-20 @ 00:12:23
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Mammie

UNG OCH STARK! Behövs väl inga mer kommentarer.

2009-03-20 @ 14:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0