ikea

Jag drog med mej Ebo till Ikea igår kväll. Vi hade ju en massa giftvouchers som vi ville bli av med och samtidigt behövde vi en massa saker så det passade himla bra med ett Ikea besök. Vi åkte till den som är Wimbledon (ganska nära oss) och kom inte hem förrän halv 12 typ. Bäst av allt var kanelbullen på fiket och Kajsa-gardinerna! NEJ, SKÄMTA BARA. Allra bäst var vår nya våg som hette KILÅN... det tog mej ett tag innan jag fattade. Erik som är så clever greppade ju på en gång men jag hade ett blonde moment tror jag. Haha.


Kommentarer
Postat av: teresa

jag behöver gardiner... kanske köper mig ett par... lr noooot hhehehehe

btw...nice bag...den såg inte jag när jag var hos dig...då skulle jag har lånat =D

puss

2009-06-03 @ 12:31:23
Postat av: Mammie

Ja ja, man måste ju få koppla bort sin skärpthet ibland. Kan väl vara kul för brorsan att få briljera lite över storasyster! Vågen ska väl användas mest för att väga packning....eller hur?

Härliga IKEA. Alltid lika kul att ströva omkring där. Home Sweet Home.

2009-06-03 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0