Hon ar min

Den som kan sjunga den har (allts hela laten) for mej gifter jag mej med. Det har jag sagt ett tag nu. Helst vill jag ha tva stycken som tavlar om mej men som samtidigt sjunger. Och sen kan jag valja och vraka!


Well. Jag You-tubade denna igar och hittade det hemskaste klippet ever pa dem.
 
Okej, den som in the future kommer sjunga for mej (for visst finns det val nagon som kommer gora det) behover varken SE UT eller DANSA SOM G.E.S gor har. Ett plus ar om man INTE gor eller ser ut som dem!

anyways, jag vill bara fa laten uppsjungen. End of story.  




Kommentarer
Postat av: Mammie

Det hjälper väl inte om jag sjunger för dig. Du vill väl inte gifta dig med mig ändå!

2009-06-25 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0